Oto nadszedł czas mordu i pożogi...
jako że średnio się znam na walce w/w - warte to coś czy tylko grubszy złom?
Dobry Topór dwuręczny Krwiopijcy
Obrażenia: 30 - 60
Cechy: Trafienie -7, szansa trafienia krytycznego +17 %, SIŁA +3, ODPORNOŚĆ +3, PKT ŻYCIA +12 %
Wymagania: POZIOM: 32, SIŁA: 41, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 9, WIEDZA: 8
Dobra Kąsająca Halabarda Zdobywcy
Obrażenia: 53 - 98
Cechy: Trafienie -5, szansa trafienia krytycznego +30 %, WPŁYWY +5, WIEDZA +3
Wymagania: POZIOM: 64, SIŁA: 59, ZWINNOŚĆ: 10
Dobra Ostra Halabarda
Obrażenia: 64 - 109
Cechy: Trafienie -5, szansa trafienia krytycznego +23 %, obrażenia broni +11
Wymagania: POZIOM: 54, SIŁA: 47
Dobry Łom Krwiopijcy
Obrażenia: 30 - 53
Cechy: Trafienie -6, szansa trafienia krytycznego +14 %, SIŁA +3, ODPORNOŚĆ +3, PKT ŻYCIA +12 %
Wymagania: POZIOM: 23, SIŁA: 11, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 9, WIEDZA: 8
Offline